Witamy na forum, jeśli czytasz tą wiadomość, to prawdopodobnie jesteś niezarejestrowany, lub niezalogowany. Zachęcamy do rejestracji i zapoznania się z naszą polityką prywatności.
REJESTRACJA





  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Couple System




 
#1

Od jakiegoś czasu (v13) we flyffie możliwe jest zaręczenie się postaci płci przeciwnych (można to ominąć, wystarczy po utworzeniu związku na jednej z postaci użyć transa i zmienić płeć). Daje nam to małe bonusiki, tym większe, im dłużej jesteśmy razem. Zasada jest prosta, najpierw musimy się oświadczyć. W tym celu spotykamy się obydwoma postaciami i jedna z postaci używa ikonki spod przycisku O:

Cytat:[Obrazek: ikonka.jpg] - You propose to selected character.

Druga postać się zgadza i przyjmuje zaręczyny. By je przyjąć muszą być spełnione warunki:
  • osoba, której się zaręczasz musi być singlem
  • osoby muszą być przeciwnej płci
  • nie oświadczałeś/-aś się w przeciągu ostatnich 24h

Po przyjętych oświadczynach związek został utworzony. Jedno aktualny stan możemy zobaczyć klikając okienko Couple po wciśnięciu przycisku F.

[Obrazek: okno.png]


Dobra! Mamy związek... I co z tego? No więc sam związek daje nam korzyści w trojaki sposób. Pierwszy, to mały podarunek przy wskoczeniu związku na kolejny poziom. Drugi, to punkty achievement za zdobycie kolejnych pułapów związku. Trzeci, to dodatkowe skille, które są automatycznie włączone, gdy obie postacie są zalogowane. Opiszę zatem po kolei.


Levelowanie Związku

Przede wszystkim - na to, by nasz związek był coraz lepszy, trzeba poświęcić czas. I jest to ogrom czasu. By poziom naszego związku rósł, obie postacie muszą być zalogowane na tym samym serwerze (przykładowo s2). Dzięki temu, po upływie określonego czasu wskakujemy o oczko wyżej. Jest to raczej dość żmudna sprawa, jak widać, by wbić maksymalny poziom naszego związku potrzeba aż 3 miesięcy czasu spędzonego razem.

W celu wyjaśnienia (dla opornych):
Czas od 1 - czas potrzebny na wyexpienie związku od oświadczyn.
Czas od (n-1) - czas potrzebny na wyexpienie związku od wbicia poprzedniego poziomu


[Obrazek: lvlowanie.png]

Poziom związku dotyczy oczywiście obu postaci, więc naturalnie po zerwaniu poziom spada do 0.

Małe podarunki

Wraz z wbijaniem kolejnych poziomów flyff funduje nam małe badziewka w nagrodę. Nie są to w żaden sposób drogocenne bajery, ale zawsze jakiś plus. No i niestety są soul-linked.

[Obrazek: nagrody.png]


Punkty achievement

W tym temacie się rozwodzić nie będę, wszystko opisane tutaj.

Skille couple

Skille, czyli zasadniczo jedyny bonus, który faktycznie zauważymy (nie oszukujmy się, tych parodniowych itemków nie ma co liczyć). Skille są trzy, ich siła zależy od poziomu naszego związku.

[Obrazek: skille.png]

Skille są aktywne, gdy obie postacie są online na tym samym serverze (analogiczne do lvlowania związku). Włączone skille można zobaczyć (u siebie) przy CS bonusach, lub (u innych) pod nickiem. Oba pokazane poniżej.

[Obrazek: flyff00068.jpg]

To istota całego problemu. A ocenę, czy skille warte są trzech miesięcy włączonych charów pozostawiam Wam.

Poradnik napisany z powodu licznych pytań tematu dotyczących. Proszę o komentarze i uwagi na temat tego co jest źle lub też czego brakuje. Dziękuję.
Per Aspera Ad Astra



Odpowiedz




 
#2

Fajny poradniczek myślę ze ten system jest w miarę oporny ;] Czekać 3 miesiące na trochę lepszy drop i exp .. ;]



Odpowiedz




 
#3

Super poradnik!



Odpowiedz




 
#4

No no postarałeś się, oby więcej takich poradników. Zachęcam innych graczy do brania przykładu.



Odpowiedz




 
#5

3 miesiące ciągłego bycia online to faktycznie nie jest mało, ale jest to fajna sprawa, jak jesteś online cały czas (patrz: rogalowy zakątek ze sklepami jeszcze nie tak dawno Uśmiech ).
Per Aspera Ad Astra



Odpowiedz


Facebook   Twitter   Reddit  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


  Styl © Ilistio/iAndrew  
Flyff.com.pl © Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.