Witamy na forum, jeśli czytasz tą wiadomość, to prawdopodobnie jesteś niezarejestrowany, lub niezalogowany. Zachęcamy do rejestracji i zapoznania się z naszą polityką prywatności.
REJESTRACJA





  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DUNG] Wilds / Savage Wilds




 
#1

@Temat będzie sukcesywnie poprawiany.

The Wilds Dungeon


Wejście:
  • 60lv +
  • Jesteś w party
  • Minęło przynajmniej 60 minut od poprzedniej wizyty na dungu (przypisane do postaci)
  • Wejście na dunga z różnych serwerów w tym samym czasie nie jest możliwe.
  • Dungeon przypisywany (i aktywowany) jest do party w momencie pojawienia się pierwszej osoby wewnątrz dunga.
  • Wejście do dunga gdzie już ktoś się znajduje (i jesteście w tym samym party) oznacza pojawienie się równolegle na tej samej instancji.
  • Dungeon przestaje być aktywny (resetuje się) w momencie, gdy wszyscy gracze z party opuszczą dungeon
  • Do aktywnego dunga można wchodzić bez ograniczenia czasowego.
[Obrazek: Path_to_The_Wilds_Dungeon.jpg]


[Obrazek: The_Wilds%26The_Savage_Wilds_Mob.jpg]

Charakterystyka mobów w dungu:
Boss: Khan [ 80lv | 507,776 HP | Wind]
  • Niejednokrotnie atakuje podwójnie.
  • Zblokowany o obiekt, potrafi się przeteleportować na swój cel.
  • Brak ataków obszarowych.
  • Jeśli będzie atakowany, a jego ofiara nie będzie tuż przy nim, może przerzucić się na atakującego.
  • Wymagane jest zabicie 4 totemów, aby pojawił się boss.
  • Wrażliwy na skill-e, nie wrażliwy na normalne ataki.

Wszystkie moby to są agro, które mają w dodatku rooting- postaw zatem na ostrożność/prędkość/niewidzialność lub RMa z gvur-em. W przeciwnym razie, nawet nie pakuj się do dunga, bo będzie to droga przez mękę.

Niejednokrotnie będziesz musiał "ratować" swojego tanka z 200k HP, bo ten nie będzie się mógł nawet ruszyć.

Postacie:
Atakujące: Wszystkie posiadające skille do zabicia. Preferowany: BP/ELE/PSY/YJ z 80lv (M lub nie)
Tank: każdy z średnio 13k ~ 25k + hp i słoiczkiem (zależy od defa, elementu w suicie, poziomu i wielu innych) .

Moja metoda:
  • YJ, solo. 80lv M 100sta XxX STR. Jesis set +10 +28 %att (na bossa) i restra set +8+28%att (na totemy)
    Yo-Yo Ulti +9 8/8 Wind S (diamenty do STA) średnio 18k hp.
    Soul leech pet, gold pilly i byłem wstanie zabić bossa. Nie stosuję taktyki "Hit and Run" ponieważ jest efektywna, ale nie efektowna- bez dużej wprawy i speed-a metoda ta jest nieskuteczna.
  • BP, 80lv M solo. Tutaj sprawa się komplikuje, ponieważ postać jest full str. Nadrabiam shieldem (116sta+3,5k HP) oraz petem +5 k HP, a i taki zestaw nie pozwoli mi jeszcze na zabicie boss-a.
    Problem leży w speedzie, o ile YJ może sobie znikać, o tyle BP musi być szybki, albo zabijać moby ilekroć te go rootną. Zatem dodatkowo klucha z Wind S kartami, shield z Wind S kartami. Teraz dopiero jest dobrze.
    Reszta EQ jest dosyć mocno nietypowa, ponieważ mam rody set z awakami do asal-a. Jak już mówiłem, Khan nie jest wrażliwy na normalne ataki, a że cooldown asala jest dosyć spory to i set jest dosyć zbalansowany. Sprawdza się rewelacyjnie.
  • Ranger, 150lv H, solo. Full dex, 40k HP. Sprawa jest banalna, na tym levelu nasze AoE jest bliskie 100k, zatem szybko pozbywamy się totemów i bossa. Nawet i 10k HP spokojnie by starczyło.
  • Ele, 150lv H, solo. Full int, 10k HP. AoE powyżej 100k, problem leży w ilości HP oraz braku speed-a. Jest już ciężko, trzeba robić postoje na zabicie mobów.
  • Blade, 150lv, solo. Full str, 18k HP. O ile dojście do khana to nie problem, ponieważ moby zabija wyjątkowo szybko, o tyle już khan to inna bajka. Słaby dmg na bossie (1m na aminusie ->60-100k na khanie) + mała ilość HP skutkowała tym, że czasem sobie padłem. Jar rozwiązuje ten problem.
  • Speed tank RM + asal BP = Epic Win. Tank biegnie od totemu do totemu przywołując za pomocą Couple Ringów/FriendShipów lub innych wynalazków BP do siebie. Następuje szybka eliminacja totemu.
    Co więcej dobry BP potrafi zdjąć bossa na 1 asala (z HC) co jest wyjątkowo szybkie.

Przydatne EQ:
Eldins Jar i pille
Scroll of resurrection
Soul leech pet (jeśli jesteś solo)
Niezbędny zapas strzał/MP potów czy czego tam Ci tylko potrzeba.

FAQ:
Czy kite/lurowanie/atakowanie i uciekanie przed bossem w kółko, aby dać możliwość bezpiecznego jego zabicia jest możliwa?
Obecnie nie jest, co więcej, jeśli nawet Khan się zblokuje o swój tron, to i tak po chwili się przeteleportuje na swój target.

Czy osoby powyżej 80lv mogą wejść na dunga?
Tak, każdy powyżej 60lv może to zrobić.

Czy będąc hero mam obniżonego dropa?
Oczywiście, różnica jest duża jeśli chodzi o przedmioty zwykłe (moonstone, sunstone, cześć seta)
Natomiast bronie dropią z niewiele mniejszą szansą niż osobie na 80lv.

Czy level 80M na gorszego dropa od 80lv?
Szansa jest taka sama.

Dropię już od tygodnia i nic, czy to normalne, co źle robię?
Normalne. Często chodząc na dungi 4 razy dziennie nic nie mogłem wydropać przez kilka dni, a innym razem dropało aż miło.



Odpowiedz




 
#2

Podraczniczek jak się patrzy ale jeżeli chodzi o różnice w dropie na 80 lvl a na 150 jest to masakryczna różnica nie niewiele mniejsza ;]



Odpowiedz




 
#3

(06-10-2014, 20:48)CiaPL napisał(a):  
  • YJ, solo. 80lv M 100sta XxX STR. Jesis set +10 +28 %att (na bossa) i restra set +8+28%att (na totemy)
    Yo-Yo Ulti +9 8/8 Wind S (diamenty do STA) średnio 18k hp.
    Soul leech pet, gold pilly i byłem wstanie zabić bossa. Nie stosuję taktyki "Hit and Run" ponieważ jest efektywna, ale nie efektowna- bez dużej wprawy i speed-a metoda ta jest nieskuteczna.

Pewnyś? :>
Per Aspera Ad Astra



Odpowiedz




 
#4

Hehe no tak ale mi sie wydaje że yj musi mieć około 25k hp żeby zrobić bez problemowo wildsa. Czyli można dorzucić unicorna i jakieś csy w miare możliośći



Odpowiedz




 
#5

Taki ładny start. Szkoda, że Ciak się wypalił nawet nie kończąc jednego dunga Uśmiech
Per Aspera Ad Astra



Odpowiedz


Facebook   Twitter   Reddit  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


  Styl © Ilistio/iAndrew  
Flyff.com.pl © Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.