Witamy na forum, jeśli czytasz tą wiadomość, to prawdopodobnie jesteś niezarejestrowany, lub niezalogowany. Zachęcamy do rejestracji i zapoznania się z naszą polityką prywatności.
REJESTRACJA





  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Billposter - mistrz kastetów




 
#1

Billposter - mistrz kastetów
Jest najlepszą klasą na początek, jest jedną z dwojga dostępnych klas po asiscie. Są najbardziej samodzielnymi klasami, mogą expić z każdą klasą bez dostępnego RM'a za sprawą skilli z poprzedniego joba. Mogą nawet udawać RM'ów bez paru skilli bo przecież obie klasy mają identyczną podstawę skilli. Ich styl gry opiera się na operowaniu kastetem z tarczą, co daje profity w postaci szerokiego wachlarza bonusów (aweakings) tarcz odpowiednio dla naszych potrzeb.


Buildy


* 1v1

Full STR
STR - XXX
STA - 15
DEX - 15
INT - 15
Charakteryzuje się wysokim DMG. Bardzo trudny build na początek, jeśli
mamy już trochę zaskórniaków najbardziej opłacalny. Szukamy
bonusów do "Attack Speed", "Critical Chance", "Incrased Critical
Damage" lub "STR"

Pure STR
STR - XXX
STA - 15
DEX - 43
INT - 15
Najlepsza klasa na początek nie wymaga żadnych specjalnych bonusów.
Również posiada duży DMG, niestety już nieco mniejszy. Szukamy
bonusów "Critical Chance" oraz "Incrased Critical Damage" lub "STR"

Critical Build
Build nie opłacalny ze względu na to że na większym poziomie DMG jest
masakrycznie mały. Choć niektórzy mogą go polecać i na początku
będzie się nim dobrze grało to lepiej nie sprawdzać tego (sam takim
zaczynałem i na 101 poziomie jest problem O matko ).


* AOE - Ataki obszarowe z większą ilością masquerpets.

Full STA
STR - 15
STA - XXX
DEX - 15
INT - 15
Charakteryzuje się zbieraniem dużej ilości mobów, lecz posiada mały DMG.
Szukamy bonusów do "INT" oraz "Decrase Casting Tiime" jeśli chcemy
mieć większe obrażenia oraz jeśli idziemy w stronę jak największej ilości
mobów "STA".

Pure STA
STR - 15
STA - XXX
DEX - 15
INT - 120
Utrzymuje balans pomiędzy przeciętnym DMG a dużą ilością tankowanych
mobów. Minusem jest to że aoe INT jest dopiero od 70 poziomu, ma plus
to że nawet bez rozdanych skilli w int jest mocniejszy i szybszy. Punkty
w INT rozdajemy dopiero po przekroczeniu 70 poziomu. Szukamy
bonusów podobnie jak w buildzie "Full STA"

Pure INT
STR - 15
STA - 120
DEX - 15
INT - XXX
Charakteryzuje się zbieraniem małej grupy potworków, lecz przy tym
szybko je zabija. Szukamy bonusów z "STA" oraz "Decrase Casting Time".
Również bazuje na tym samym skillu AOE co build wyżej.



Skille

Asmodeus - Poziom 60 - zwiększa obrażenia zadawane kastetem - Maxujemy bez wyjątku buildu
Belial Smashing - Poziom 60 - Atak specjalny - Zbędny
Baraqijal Esna - Poziom 65 - Skill zmniejszający punkty obrony przeciwnika - Zbędny
Blood Fist - Poziom 65 - Słaby atak specjalny powodujący wykrwawianie się przeciwnika - Niepotrzebny
Bgvur Tialbold - Poziom 70 - Atak obszarowy - Maxsujemy tylko na buldzie AOE
Piercing Serpent - Poziom 70 - Atak specjalny - Zbędny
Sonichand - Poziom 75 - Atak specjalny - Przydatny na PVP zbędny na PVM - Wedle uznania
Asalraalaikum - Poziom 80 - Potężny atak specjalny - Przy 1v1 koniecznie maxujemy.



Sety - bez nich ani rusz!
Oczywiście tak jak do do 60 poziomu nie potrzebowaliśmy żadnego
specjalnego uzbrojenia tak teraz niestety jest to koniecznością.


* Dla 1v1
Tutaj niestety mamy mały wybór oraz to że obydwa trudno dostać.

Poziom 30 - Talin*/Sayram**
Istotne bonusy: 10% Zwiększona szansa na atak krytyczny

Przy tym uzbrojeniu niestety albo musimy mieć wysoki "+" lub tarczę z
możliwie największym poziomem obrony.


Poziom 105 - Rody*/Rodey**
Istotne bonusy: 40% Zwiększone obrażenia od ataku krytycznego

Tutaj już nie musimy mieć ani dużego "+" ani tarczy z wysokiem ratingiem def.


* Dla AOE
Tutaj mamy ułatwione zadanie ponieważ setów dla tego typu postaci
przystosowanych jest więcej. Przy czym nie muszę wspominać chyba że
im większy wymagany poziom tym rating obrony jest większy.

Poziom 60 - Shurand*/Shuran**
Istotne bonusy: 15% HP więcej, +45 punktów obrony


Poziom 75 - Alext*/Ales**
Istotne bonusy: 15% HP więcej, +43 punktów obrony


Poziom 90 - Akent*/Aken**
Istotne bonusy: +47 punktów obrony

Bierze go się tylko wtedy gdy mam już ten 90 poziom a nie możemy
znaleźć seta powyżej lub jeśli nie mamy w nim dodanych kart oraz nie
mamy wyższego "+" niż 3, wtedy warto się nim zainteresować.


Poziom 105 - Billst*/Billporon**
Istotne bonusy: 15% HP więcej, 15% punktów obrony więcej, 15%
szansy na odbicie ataków dystansowych, 15% na odbicie ataków
bezpośrednich


Poziom 120 - Grim
Istotne bonsy: 15% HP więcej, 25% punktów obrony więcej

Set trudny do zdobycia, tylko dla ludzi z bardziej zasobną sakiewką.


Poziom 125H - Roenier*/Roelayne**
Istotne bonusy: 20% HP więcej, 20% punktów obrony więcej

Również trudny do zdobycia, na całym serwerze jest ich dosłownie parę,
jego zaletą jest wysoki rating def.

* - Sety przeznaczone dla charakterów płci Męskiej
** - Sety przeznaczone dla charakterów płci Żeńskiej



Uzbrojenie
Tutaj nie ma problemu każdy kastet z klasy Green jest dobry i oczywiście
im na wyższy level tym lepszy. Najlepszym jest Lusaka Fist z nim
możemy chodzić spokojnie do 75 poziomu Master.



~ Czy nie zastanawia ich, dlaczego wciąż rośnie liczba zabójstw, samobójstw, liczba narkomanów? Nie zastanawia ich to? Czy nie rozumieją, że... więcej młodych ludzi bierze kokę niż otrzymuje dyplomy?

Tupac Amarou Shakur



Odpowiedz




 
#2

BP 1v1s według Cia:

Nie będę się rozpisywać o tym jak expić, jak rozdać skille i staty.
Skupię się na tym jak oceniam klasę w samej sobie.

PvM [Player Versus Monster] 4 / 10
Przyznam szczerze, że nie znam żadnego BP 1vs1, który miałby "dobry" dmg. Może asal ratuję ich reputację, ale dajcie spokój, 1 hit i przerwa?! Nie, nie i jeszcze raz nie. Jak BP to tylko int AoE z eq do dct, żadne śmieszne 1vs1. Ludzie bronią się, że BP ma stun-a. Może i tak, ale z petem SL (kradzież życia) to nie ma żadnego znaczenia. Uparci nimi grają, ale ja wolę inne klasy.

PvM [Player Versus Player] 7 / 10
Zależy od build-a, ale jako, że bierzemy pod uwagę full str:
jest to klasa średnia... oczywiście, asal to potęga, ale problemem jest ilość HP. Są klasy na tyle potężne, że zdejmują 1vs1 BPków na 1 hit-a z AoE.
Jak dla mnie dobry na arenę, gdzie można uciec poza jej obszar i zaatakować wroga znienacka. Oczywiście full dct i eq pod speed-a to obowiązek.

Chcesz chodzić tylko na arenę gdzie inni nie mają CS-ów, a Ty masz pro asal-a? Uznaj wtedy, że dałem 9/10
Wolisz siege? Zapomnij, dałem 5/10
Może nie chcesz asal-a? Wystawiam wtedy marne 2/10


Dungi [Aminus, Wilds i tym podobne] 8/10

100k dmg na Wilds z eq wartym niemalże nic z 79lv to realia tej gry. Niektórzy, ściągają bossy na low-lv dungach na hit-a i to bez HC i CS-ów! Z aminusem jest już delikatnie ciężej, ale odpowiednie eq robi swoje. Klasa bardzo dobra, aczkolwiek nie najlepsza. Dodam, że widząc siłę tej klasy,
sam zrobiłem BP w celu czysto zarobkowym.

BP int AoE według Cia:

Nie będę się rozpisywać o tym jak expić, jak rozdać skille i staty.
Skupię się na tym jak oceniam klasę w samej sobie.

PvM [Player Versus Monster] 7 / 10
Bardzo przyjemna klasa do exp-a. Nawet ja, na full str buildzie zabijałem szybciej z int AoE niż z tego bazującego na str. Full dct i szybkość z jaką zadajemy obrażenia wywoła tak zwanego "banana" na każdej twarzy.

Problem to nie najszybsze zbieranie grupy mobów, oraz ryzyko, że uciekną one, gdy wybiegniemy za daleko w celu pozyskania kolejnego potwora.

PvM [Player Versus Player] 8 / 10
Jeszcze przed wprowadzeniem S kart znałem BPków z 500k HP, a teraz mamy karty i nowe "cuda" do HP i MP. Efekt?
750k HP, a cios który nie może zostać zblokowany: 450k. To nie żart, to suchy fakt. Tworząc Asala, nie myślano o awakach i o dalszym rozwoju gry. Teraz widzimy tego rezultaty.

Oczywiście mój przykład to full CS-ownia. Każde siege to wydanie mnóstwa pieniędzy, aby maksymalnie powiększyć swoje możliwości. Bez dopalaczy BP jest mocno ograniczony i nie kładzie już tak bardzo na kolana.

Zatem... dlaczego nie 10/10?
Jako klasa krótkodystansowa, BP musi pokonać pewien dystans, aby uderzyć wroga. Mimo, że znam szeroką rzeszę BPków, którzy stojąc poza areną są wstanie na nią wejść i uderzyć z Asal-a YJ-ta, zanim ten skończy swój skill HoP, to odejmuję jeden punkt od oceny.
W dodatku, na siege/arenie, jeśli przeciwnik jest szybszy od Ciebie, możesz zapomnieć o jego atakowaniu...

Zatem... dlaczego nie 9/10?
CS-y... Dostaniesz skill-a bazującego na Silent od YJ/Rangera i... 100m właśnie znika z Twojego budżetu, ponieważ musisz użyć Scroll of Holly, aby móc użyć Asala.
Chcesz uderzyć Ele wykonującego swój Eva Storm? Proszę bardzo, kilka scrolli powinno starczyć.
Ubija Cię pierwszy lepszy ranger na hit-a? Nie ma problemu, kilka bilionów i przez te 2minuty jesteś dla niego prawie nieśmiertelny.
Nie możesz zabić rangera, bo Twój asal jest słaby? Spokojnie, znajdź kolejne CSy i... tak w kółko. Nie dziękuję, to nie dla mnie.

Jeśli masz nieograniczony zasób gotówki i CS itemów, możesz udawać, że oceniłem zdolności PvP na mocną dziewiątkę Oczko


Dungi [Aminus, Wilds i tym podobne] 7+/10

Jako tanker na aminus? Z przyjemnością, chociaż wolę widzieć zamiast niego RM-a.
Pozostałe dungi?
Tam gdzie moby potrafią unieruchamiać przeciwnika BP nie spiszę się jako tanker, chyba, że ma talent i ogromną ilość speed-a.
Generalnie, jest dobrą klasą, ale dmg nie zrobi.




Odpowiedz




 
#3

zatem w takim razie jakiego bp zrobić do expa? jaki build najlepiej zeby lvl szybko wbić? Kasy nie mam na sety itd.



Odpowiedz




 
#4

Czytaj to sie dowiesz ....



Odpowiedz




 
#5

czytam i nie kumam...



Odpowiedz


Facebook   Twitter   Reddit  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


  Styl © Ilistio/iAndrew  
Flyff.com.pl © Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.