Witamy na forum, jeśli czytasz tą wiadomość, to prawdopodobnie jesteś niezarejestrowany, lub niezalogowany. Zachęcamy do rejestracji i zapoznania się z naszą polityką prywatności.
REJESTRACJA






Archiwum shoutboxa
avatar
Hehe Uśmiech powodzenia!
11 Jan 14:55
avatar
ok
10 Jan 02:08
avatar
inastalujemy wbijamy robimy szoł wooooooowwww juz nie an akord lvl tylko dygustacja
08 Jan 23:53
avatar
halllo nie spimy
08 Jan 23:52
avatar
Maktos do Agaty lub Rogala ko takt ?
06 Jan 20:33
avatar
Ludzie Przemawiam JA Sukaaa Wyciagnimmy wnioski i zacznijmy Grać ale tylko raz w tyg Duży uśmiech spotkanie Po LAtach Duży uśmiech
06 Jan 05:11
avatar
hmm gramy jak co kiedy Duży uśmiech?
06 Jan 04:00
avatar
co tam cia pisał Duży uśmiech
01 Jan 17:46
avatar
wtf
01 Jan 17:46
avatar
EXP x25!?>
01 Jan 17:46
avatar
AvE Duży uśmiech
01 Jan 17:46
avatar
Sety? Chcesz powiedzieć jakie sety stracisz? Duży uśmiech lol
28 Dec 21:26
avatar
wtf
27 Dec 23:45
avatar
i jakie sety XD
27 Dec 23:44
avatar
kiedy ma być to merge
27 Dec 23:44
avatar
say what Duży uśmiech
27 Dec 23:44
avatar
Wesołych Świąt! Uśmiech
25 Dec 02:12
avatar
o tak, to jest prawda....
24 Dec 16:52
avatar
początek końca to jest od dawna Duży uśmiech teraz już przesadzają z setami +25%EXP...
22 Dec 23:21
avatar
Merge wszystkiego do 1 serwera to dobry pomysł, nawet bardzo, tylko trochę... za późno jak dla mnie Uśmiech
22 Dec 23:21


  Styl © Ilistio/iAndrew  
Flyff.com.pl © Polskie tłumaczenie © 2007-2019 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2019 MyBB Group.