Witamy na forum, jeśli czytasz tą wiadomość, to prawdopodobnie jesteś niezarejestrowany, lub niezalogowany. Zachęcamy do rejestracji i zapoznania się z naszą polityką prywatności.
REJESTRACJA






Archiwum shoutboxa
avatar
dzień dobry Duży uśmiech
29 May 12:37
avatar
o kurwa, daltonistą jestem :c
28 May 18:45
avatar
@Lithiel jak jest coś nowego to masz "czerwoną teczkę" Uśmiech nie trzeba dat
26 May 22:46
avatar
to wraca ktoś na server ;P ?
25 May 11:15
avatar
tzn na głównej ofc :3
24 May 12:29
avatar
Ciak, dodaj daty do tematów, tak by można było zobaczyć czy coś nowego jest Duży uśmiech
24 May 12:29
avatar
problem ze nie chce mi sie od nowa zaczynać xD
21 May 23:00
avatar
Ja na Meteo ostatnio grałem Język Czyli globiec, tak
21 May 22:08
avatar
Chciałem wrócić pograć i nie mam z kim Język
21 May 21:27
avatar
na globalu?
21 May 21:25
avatar
Wszyscy! Uśmiech
21 May 21:22
avatar
Ktoś jeszcze gra wgl?
21 May 21:01
avatar
siemaaaa
19 May 23:30
avatar
@Bulkakke tak, wyłącz antywirusa
18 May 20:05
avatar
Cześć! Mam mały problem ponieważ gdy wchodzę do gry pojawia sie tylko ekran ładaowania(ten stateczek) i potem pojawia się "nProtect GameGurad Error Report" wie ktoś co z tym zrobić ?
15 May 23:13
avatar
juz za pare dni za dni pare wezme plecak swoj i wyjade ^^ USA nadchodzimy!
14 May 14:57
avatar
zapewne tak, bo jeszcze gry nie zamkneli.
14 May 14:51
avatar
Siemka, pojawia się ktoś jeszcze w grze czasem?
12 May 13:17
avatar
04 May 20:36
avatar
https://discord.gg/3Ty87TJ tu jest nowy link bo stary serwer został usunięty. CiaPL a w którym temacie najlepiej?
25 Apr 06:45


  Styl © Ilistio/iAndrew  
Flyff.com.pl © Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.